CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 1 August 2011

ari pertame puase ,,

assalamualaikom ????
pa habaq ??? <tnye kat sape nih>
huhu ,, nie nk cter nie ,,
 smlm an ari petame bulan ramadhan ,,, 
klw ikot taon2 lepas ,,
ari petame laa semangat an bile time nak buke uwh ,,
tapi,, semalam ,, semangat tu xdelah,,
nak twu sbb pe ??
sbb ,, slalunye ari petame mesti pegi bazaar beli mcm2,,
bru la best dpt mkn bnyk2 ,,
tp smlm ,, :(( pegi jgak bazaar ,, tp sume da abes ,, wawawa
tu laa dtg lmbt ag ,, org laen kol 4 da penuh kat bazaar tu ,,
nie kol 6.30 bru la tehegeh hegeh nak dtg ,, 
pe yg ade ?? mmg xdelaaa ,,,
tp naseb laa an ,, dpt gak beli roti john 1,,, huhu ,,
alhamdulillah ,, ade gak dpt 1 ,, ade cegu tu cegu amai nmenyer ,, dtg naek moto ng ank dye ,, x smpt nak benti kan moto ag ,, tgk sume bnde da xde ,, trus pusing blk umah ,, haha ,, lg syiann ,,
tu 1 ,, yg ke 2 plak ,, x semangat sbb buke smlm 3 org jeee ,, ayh ibu dgn izz ,, 
x bestnyer ,, klw taon2 lepas ,, sume ade ,, along angah banglang bangtih ,,, tu yg jd x semangat tu ,,, hmmm bile la agknye dpt berbuke dgn dorang sume ??
diriku sentiase menunggu kehadiran mu di sini ,,, 
ok ,, smpai cnie jer yg dpt izz smpaikan ,, wasalam ,, daaa ,, SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN ,,, "PEACE" !!!

0 comments:

Post a Comment