CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, 25 July 2011

GERAMNYERRR !!!!!

assalamualaikum ???twu
nie nak luahkan rase mrh nie ,, kat tmpat laen x dpt nk luahkn ,, ni lah satu2nye tmpat utk nk lpskan rase geram marah yg terbuku kat dlm hati ,,

bru kejap td ,, sye bkk blog seseorg nih ,, (cter pasal dlu tuu ) ingt kan ,, post2 yg lepas tu da pdm lah an ,, rupenye , x dlete ponnn ,, betambah2 lg adelah ,,ishhhh ,, geram lahh bile bace blog tu ,, sakit ati ni smpai x terkate dah nie ,, hmm ,, kpd org yg berkenaan ,, mesti berfkr sye nie tah pape ,, cemburu x bertmpt ,, tp ,, rasenye da sgt btmpt dah tu ,, klw nk cter pnjg lebar kat cnie pon xde gune rasenyer ,, hmm ,, simpan jelah kat dlm hati ,, hanye tuhan yg ,,, dah laa ,, xnk cter lg ,, wat skt ati jer ,,

assalamualaikum ,,

0 comments:

Post a Comment